donderdag 12 juli 2012

Puzzelig....

Ze is al net zo gek van kringloopwinkels als ik.

En ze is helemaal gek van landen en vlaggen.
Ze weet zo ongeveer elk land van Europa.
En weet heel veel bijbehorende vlaggen.

Vorig jaar kreeg ze voor haar rapport 2 jeugd-atlassen.
1 Landen atlas en 1 Vlaggen atlas.
Uren kan ze er in bladeren en lezen.

Gisteren waren we bij de kringloop.....en ze vond dit;

Een puzzel van 500 stukjes....en jezus wat een kleine stukjes
Met allemaal vlaggen!
75 hele centen kostte het ding.
Ze bedelde.....smeekte....ah mama toeoeoeoeeee!!!!
En mama ging overstag!
Wetende dat ZIJ hem uiteindelijk maken zal....

Op mijn vraag bij de kassa of ie compleet was, keek de dame mij vernietigend aan....
"Wij gaan niet eerst een puzzel van 500 stukjes maken....!"
Hmmm.....dacht ik......WATJES......

Totdat ze thuis de plakbandjes van de doos peuterde.....

Ik voel iets van begrip.......

***

2 opmerkingen:

What's in a day zei

Wow wat een ijver, is ze al begonnen??? Geweldig hoor als ze deze puzzel maakt, de stukjes en kleurtjes duizelen nu al voor mijn ogen...
Wens d'r veel succes!!!!

♥Eefie

Jannet zei

Wow, das een lastige! Maar ze hoeven 'm toch niet te maken daar? Tellen kan toch ook ;-) Hihihi!